FAQ Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.


Po co powstał serwis guiderunner.beskidmaly.pl?
Celem powstania serwis guiderunner.beskidmaly.pl jest ułatwienie w orientacji w imprezach biegowych w naszym kraju. Grupuje wiadomości dotyczące biegu (linki do galerii, wyników oraz informacji o biegu). Oferuje podstawowe możliwości wyszukiwania biegów. Przypomina o zbliżających się terminach wpisowego. Daje możliwość przechowywania i porównywania osiągniętych wyników w biegach.
Dlaczego występuje podział na biegi i edycje biegów?
Podział na biegi i edycje biegów został wprowadzony w celu łatwiejszego katalogowania poszczególnych edycji biegu. W prosty sposób mamy dostęp do przebiegu frekwencji poszczególnych edycji biegu.
Co daje mi rejestracja w serwisie?
Po rejestracji w serwisie będzie posiadał/a dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak: Informuj mnie o biegu, Dodawania wyniku osiągniętego w biegu. Będziesz również mógł dodawać informacje o samym biegu oraz komentarze pod stałym nickiem. W głównym panelu biegacza będziesz informowany o terminach wpisowego, artykułach, wynikach, galeriach zdjęć interesujących Ciebie biegów. Oprócz tego będziesz mógł szybko porównywać swoje osiągnięcia w biegach, w których brałeś/łaś udział.
Jak dodać edycję biegu?
Aby dodać edycję biegu do naszego kalendarza biegowego musisz się upewnić, że bieg istnieje w naszej bazie biegów. Wyszukaj go na stronie Baza biegów. Jeżeli go nie ma, należy go dodać do Bazy Biegów - Dodaj Bieg. Jeżeli bieg znaleźliśmy w bazie lub go dodaliśmy, edycję biegu możemy dodać na dwa sposoby:
1). Kliknąć na opis znalezionego biegu i dodać Nową Edycję.
2). Wejść na stronę Dodaj Edycję i w pierwszym polu formularza wybrać bieg z pojawiającej się w nowym oknie listy biegów.